Dec 25, 2009

Nasi Lemak Antarabangsat

Siapa kata Nasi Lemak Antarabangsa tu best? Ok, saya dah cakap tak best tapi dia kata kawan-kawan dia kata best. Ok, jom kita try test. Nasi Lemak Rendang Ayam + Nasi Lemak Ayam Rempah + Mi Kari + Milo Ais + Pepsi + Teh O Ais = RM34++ (Kakak mithali kena bayar) =_="

"Betul la long... tak sedap." Padan muka kau! Lain kali jangan lawan cakap kaklong. Cakap orang tua vogue ni kena dengar. Tengok warna sambal tu pun dah tahu tak sedap. Baiklah, rugi RM34++ saya. Nasib baik sebelum masuk kedai tu saya ada beli Mille Crepe kat Nadeje. Serious best (Thanks for the recommendation, SueLynn! You memang terbaik)


Eleh budak tu, tak sedap pun habis jugak.





Muka siapa yang serupa antara tiga-tiga ni? Sebab ramai kata tak sama =_="


Percayalah, masa nak ambil gambar ni, bising sangat. Asik gelak sebab muka buruklah, sengetlah. Banyak kali delete gambar. Last-last, buruk jugak =_="


Last sebelum saya off. Nak tengok Glee! Kenapa kau pegang hidung? Tak faham =_="
Oh, sebelum keluar dari kedai tu, saya ada tinggalkan satu nota di belakang resit pembelian. Nota berbunyi begini:-

"Kenapa Nasi Lemak tak best? Ayam tak masak. Kenapa ayam berempah takde rempah? Sambal kurang enaklah. Mi Kari kamu pun guna udang tak fresh. Bebola tauhu (sebenarnya tak tahu apa nama dia) pun rasa lain macam. Kecewa sungguh dengan kamu..."

That's gonna be my first and last visit. Sorry tauke. Saya benar-benar kecewa. Ok lah. Nak sambung tengok Glee... =_="

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina