Dec 13, 2009

Gula-gula Mata

Apa itu gula-gula mata? Siapa tahu apa itu gula-gula mata? Sila semak kamus Bahasa Melayu - English untuk mendapatkan terjemahannya. heheheh.

Dah lama tak cam whoring since camera tiada di sisi. Pinjam compact camera adik untuk ambil gambar yang konon-konon suci. Baiklah. Ini adalah gula-gula mata untuk hari ini (eye candy of the day) Tiada kena mengena dengan gula-gula getah atau chuppa chups yang boleh didapati di 7eleven dengan harga 70sen. Dah mahal, man. Dulu 50sen je kot.


Oh, ni gambar semalam tapi tak sempat upload. hehe


Wajah konon suci tanpa make up. Ramai tak tahu yang mata saya sebenarnya sepet. Baiklah, saya reveal sekarang. Mata aku memang nampak macam mata kucing bila aku pakai eye liner dan maskara ok! Jangan tertipu dengan ilusi mekap yang saya tonjolkan =P


Cikgu Nani dah sedia nak keluar pergi kedai burger kat depan 7eleven. Lapar dan malas nak masak malam ni. Lauk yang dah siap masak pagi tadi dah habis. Ingatkan boleh bertahan sampai malam. Oh Tuhan... terpaksa keluar pergi beli burger. Ok, bye =_="

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina