Dec 19, 2009

Mari Mewarna

Takde kerja. Main-main dengan Photoshop. Seronok. Walaupun dah jadi cikgu, photoshop tidak dapat kutinggalkan. Walaupun hari-hari menghadap Photoshop, belum pernah lagi rasa bosan. Makin hari makin banyak benda baharu yang masa belajar dan masa kerja dahulu tak sempat nak explore. Masih lagi rasa rindu pada design sebab tu umpama cinta pertama. Tapi cinta tak semestinya bersatu... Bidang perguruan telah merampas segala-galanya. Ye, kau harus komited dengan kerja sekarang!

Ok, jom tengok apa yang saya dah buat dengan photoshop. Taklah bagus tapi seronok kalau kau dah duduk berjam-jam depan pc dan tak hirau makan minum sampai perut dah berkeroncong dan anak cacing dalam perut menendang-nendang minta disuap.

Tukar gambar boring ni...
kepada

Ni pun boring juga...
kepada ini

Apa kata cuba gambar sendiri =P

kepada
gambar tak cukup lighting :P

Tapi serius... buat gambar sendiri, tak berapa mengujakan. Kenapa ek? Entah...






wah, mata aku nampak besar! Kenapa? Sebab bulu mata palsu =P

Oh, kalau kamu nak tips pasal teknik mewarna, tinggalkan komen anda diruangan gossip atau shoutbox. Ataupun kalau nak jadi pelajar cemerlang tapi malas buat assignment dan takat copy paste assignment kawan, bolehlah minta file .psd je dari saya. Baikkan Cikgu Nani? huhuhu

look here, I'm talking: Kalau kamu seorang penggemar setia ataupun fangirling over Kpop artist, jom ikut saya ke lawatan sambil belajar di livejournal saya http://nanijjang.livejournal.com/ dan kalau nak tengok lebih, add me as a friend dan kamu akan dapat view semua hasil photoshop saya

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina