Dec 30, 2009

Apa azam tahun baharu saya?

"...memastikan buku rekod mengajar lengkap sebab kau hanya ajar dua subjek je tahun ni cikgu! Dan dah tentu-tentu kedua-duanya menjadi makanan ruji kau sedari sekolah lagi. Jangan mengada-ngada nak tangguh-tangguh last-last sampai akhir tahun pun masih ada yang tak siap dan kau sengaja tinggalkan sampai buat-buat cakap, "Oh, saya tertinggallah sebab saya ajar 7 subjek." sambil buat muka kosong..." - petikan daripada kata-kata hantu rajin dalam hati saya.

Baiklah! 2010! Lesson plan mesti lengkap dan dihantar tiap-tiap minggu! eleh, seni dengan BM je kot. Takde dah sivik, KH segala. wheeeee!!!


Bila dapat tahu saya jadual saya didominasi oleh subjek seni, senyuman saya seindah ini. Senyuman si berlagak yang puas hati sebab jadual diberi mengikut opsyen dan kepakaran. muahahaha! Terselit juga senyuman sinis dengan hati yang mengatakan, "heh... aku tak ajar tahun 6 tahun ni weh!"

=_="

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina