Dec 8, 2009

Hari menJadi-jadi Part 2

Hari jadi tapi kena jaga exam SPM. Nasib baik paper terakhir you. Esok boleh balik Melaka. Yeay, finally Cikgu Nani pun dah boleh start cuti! Hari ni kitorang buat pot luck dekat sekolah. Ye, sesuka hati. Dah makan banyak, sampahan seperti pinggan dan cawan kertas dibuang dalam tong sampah. Mesti makcik janitor membebel. Cikgu-cikgu ni makan banyak, buat sampah satu tong, tapi tak jemput aku makan. huhuh. Kebarangkalian kami dibebelkan seperti itu mungkin agak tinggi. hehehe.

Maaf, takde gambar. Lupa nak beli bateri double A kat Carrefour Ampang tadi. Kek tajaan saya paling laris sebab sedap ok! Murah tapi sedap. Saya suka beli kek di kedai tu. Nasi lemak tajaan Yasir pun laris di pasaran. Sambal dia sumpah best gila! Rasa macam nak tambah 3 kali tapi malu la. Nampak sangat engkau ni makcik memang kuat makan sampai nak tambah nasi lemak 3 kali. Agak-agaklah. Kesudahannya, semua tersengguk-sengguk masa jaga exam. Kalau saya jadi student, dah lama ambil kesempatan meniru kawan sebelah walaupun kawan sebelah pun tahap kepandaian lebih kurang aje.

Oh sangat tak sabar nak balik esok. Emak dah tanya bila nak balik. Ingatkan nak ajak pergi celebrate makan sate ke apa. Rupanya ajak teman pergi seminar Qnet. Oh not again. Saya tak suka pergi seminar atau kursus ICT sebab macam budak Form5 masuk semula Darjah 5. Ataupun macam Adi Putra si genius matematik di suruh belajar subjek matematik darjah 2. Ok lah. Bye =_="

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina