Dec 15, 2009

Al-Fatihah...

Tadi dapat panggilan telefon dari Kak Mila. Ada berita kurang baik. Bukan kurang tapi berita buruk. Terkejut. Shaiful Arif meninggal akibat denggi. Tergamam. Puas fikir... Shaiful Arif... Terdiam seketika sebelum bertanya pada Kak Mila. Epul Us ke? Ok, memang dia...

Terus terbayang muka Epul yang cool bila diusik panggilan Us Us (nama ayah dia Usman) Saya panggil dia orang kuat sebab dia berbadan besar dan selalu buat rumah Biru menang tarik tali. Masih tergamam. Tiba-tiba teringat pada hari terakhir saya jumpa dia, dia malu-malu sebab kawan dia cakap dia nak ajak saya kawen. Saya suruh dia cepat membesar dan dia jawab, "...saya dah besar dah cikgu." hehehe.


Al-Fatihah untuk Allahyarham Shaiful Arif bin Usman. Takziah untuk keluarga Allahyarham...

look here i'm talking: kepada kamu semua, kalau demam silalah segera ke klinik. Demam zaman sekarang tak macam dulu. Macam-macam boleh jadi... =_="

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina