Nov 7, 2009

Oh My Prada!

Tadi saya dan kesayangan pergi tengok wayang. Lama dah tak tengok wayang sama-sama. Paling terkejut sebab kesayangan ajak tengok cerita 'Pisau Cukur'. Hello, Pisau Cukur tu cerita yang sangat urban dan gedik dan hanya sesuai untuk ditonton oleh gadis-gadis manja dan gedik macam... saya? muahaha. Rupa-rupanya beliau kata sebab nak pujuk saya, maka dia book tiket cerita itulah. Wah, terharu sangat! Tapi dalam hati risau jugak takut-takut beliau mengantuk. Tapi tak ek. He seems enjoying it... oh, WE DID enjoyed it! Sangat suka. Tak sangka kali ni saya buat pilihan yang tepat dalam pilih movie untuk ditonton. Suka suka suka!

Oh Prada! I'm so in love... oh no... aDior Fazura so much. Saya memang sangat suka akan Fazura sebab dia sangat gedik-gedik comel. Pernah jumpa dia di kolej masa shooting Gol & Gincu the series dan membuatkan saya rasa nak cubit-cubit pipi dia ok! Tapi terpaksa cover cun la sebab nanti orang lain cakap apa pulakkan. Peghak ke apa budak ini? haha

Anyway, double thumbs up untuk team Pisau Cukur Shick. hehehe. Cerita sangat comel. Casts pun comel sangat. Tapi ada gak kelemahan CGI yang obvious. Air laut itu statik ye, tak bergerak dan bergelora. Nampak sangat kanvas yang dicat seperti air laut. huhuhu


bukti pembelian tiket Pisau Cukur. hehe


Ni pulak gambar 2 hari lepas yang tak sempat nak upload. Saya rasa seperti oh so korean la I! Barrette yang sangat in. Encik Kesayangan tak kasi jual that barrette.


Bah! Rambut saya dah panjang la. Best best. Tak sabar nak panjang lagi. Lepas apa yang amoi salon tu buat kat rambut saya bulan lepas, saya asyik ikat rambut saya agar tak nampak kecacatan rambut tu ek! Geram betul. Sumpah tak datang lagi salon tu ok. Dah la cuci rambut saya macam sental periuk kat dapur. tsk tsk tsk T__T

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina