Nov 1, 2009

Mari Menyanyi

Apa je yang boleh anda lakukan dikala anda sedang dilanda kebosanan?
Sila jawab soalan ini dalam hati sebab kalau awak jawab kuat-kuat pun saya memang tak dapat dengar (bukan sebab saya pekak ya!) dan ia membuatkan awak kelihatan bodoh sedikit sebab cuba bercakap dengan skrin (ya, itulah alasan munasabah)

Sunday, 1 November 2009, 4.35 am...

me myself: Kenapa saya bangun pagi-pagi?
my AlterEgo: Sebab awak tidur pukul 10 semalam.
me myself: Oh... so nak buat apa sekarang?
my AlterEgo: Jom online.
me myself: Bosan. Siapa aje yang online pagi-pagi buta ni?
my AlterEgo: Jom karaoke!
me myself: ... (bangun, jalan pergi kat desk, on laptop, cari lagu, dan nyanyi)

Ya, saya dengar cakap my AlterEgo sebab, babe, karaoke lah! Takkan nak tolak?! Saya pun sorang saje kat rumah. Kak Lisa balik Klang.Maaflah jiran-jiran kalau saya mengejutkan korang pagi-pagi ahad yang hening ni. heheheh



Maaflah suara shaky. Ni bukan bilik karaoke ya. Jadi suara kena control. Tak boleh kuat-kuat supaya tak mengganggu jiran tetangga.

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina