Jan 12, 2010

Saya Hampir Ke Situ

Hari ni hari ke-8 menjalani Atkins diet. Alhamdulillah. Masa hari ke-6 tu hari, saya timbang berat. Oh, sudah berjaya mencecah 65kg. Masih ada 10kg untuk dikurangkan. 3kg dalam masa 6 hari! Siapa tak teruja?

Kesayangan pun kata badan saya dah susut. Ibu pun kata saya dah nampak kurus (that's why dia tak bising bila saya pakai jeans dan baju paras punggung. wahaha) Kawan-kawan, ada yang membantu, ada yang memang besar syaitanirrajim dia. Ada yang teruja nak cuba juga diet ni. Memang seksalah sebab kita orang Malaysia biasa makan nasi. Kita dan Karbohidrat tak boleh dipisahkan. Tapi sekali-sekala berubah untuk diri sendiri apa salah kan?

Hujung minggu ni nak timbang semula. Berapalah turun kali ni. I sacrifice too much on it.


And yes, I'm almost there!!!

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina