Sep 25, 2009

Untuk Kepuasan Diri

Huh... Letihnya saya. 5 jam bertapa di dapur sambil menyiapkan fruit cake untuk ibu dan cupcakes untuk kepuasa diri sendiri. Tapi tak siap picit frosting lagi. Malas pulak rasanya. Esoklah kot. Dari hari tu saya teringin nak buat binatang berbulu yang saya jumpa di Astro Warna tu. Comel sangat dia melompat-lompat sambil berlari atas treadmill. haha geram! Petang semalam saya keluar pergi kedai untuk cari nozzle yang boleh buat frosting macam tu. Jumpa pun tapi mahal! Tiba-tiba je terasa seronok tinggal di Shah Alam kerana bakers stuffs lebih murah dan mudah nak cari. hehe.


Wajah yang sangat ngeri dan buruk tetapi comel sebab dia berwarna pink!

Dengan muka yang penat dan berminyak setelah berjam-jam duduk di dapur, masih ada hati nak camwhoring sebab dah lama tak buat kerja tu. Takpe. Masih lagi untuk kepuasan diri sendiri.


Suka sangat perasan comel.

Inilah rupa saya tanpa makeup. Saya memang tak confident keluar rumah tak pakai makeup. Eeee apa ini? Saya ada sindrom yang sama seperti yang dihadapi oleh Rozita Che Wan ka? Haiyaaa... Tapi serius, keluar pergi kedai belakang pun saya mesti pakai lipgloss sekurang-kurangnya (takdelah sampai pakai bulu mata palsu tiga lapis. hehehe)


Pose kegemaran saya yang konon-kononnya Sailormoon. Memang perasan.

Forgivemyrandomness::Percaya atau tak, saya mengambil gambar diri sendiri menggunakan DSLR EOS350D saya yang berat itu? XD

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina