Oct 30, 2008

::Tanpa::

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Apasal tah dgn tak semena2, aku suka pulak kt lagu band melayu. Bkn nk underestimate, tp last skali aku dgr band melayu nye lagu masa zaman Spider. cewah. Pastu mane ade layan dah sbb mmg xbest. kalu ade pun, ade la satu dua lagu cam Butterfingers, Estranged, errrr, errrrr... lagi ape ek. haha. bkn xdgr langsung lagu melayu, aku layan gak band indo. tp Butterfingers mmg best ar. xleh nk cite. haha

nak jadi cite, ade la satu hari tu adek aku bukak lagu ni dlm kete. aku pun cam, "ko xde lagu lain ke? aduyai!" tp bile tang chorus tu, trus aku ubah persepsi (cewah, persepsi... xleh blah) best gak lagu ni. hahaha. pape pn tahniah la 6ixth sense sbb bjaya ubah persepsi aku pd band melayu (walaupn aku dgr vocalist dia Indo ye?) xde hal la sbb suara dia pn agak best.

utk 6ixth sense, buat la lagu camni byk2. nnt aku minat korang cam aku minat butterfingers. betul.... hahaha.

0 gossips:

 
When Someone's Talking... © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina